Przejdź do głównej zawartości

Uratowana przed napadem

 Kolejne ludziki:




Hej, kochane!

U mnie nic nowego w zasadzie. W poprzedni weekend byłam jakoś półtora dnia w Gdyni. Trochę odpoczęłam. Powinnam robić sobie co jakiś czas jakieś nawet krótkie wypady.
Tabeli nie pokazuje, bo nawet jej nie prowadziłam. W zeszłym tygodniu biegałam tylko raz. Dzisiaj poszłam i poczułam się dużo lepiej. Waga rano, po okresie, pokazała 57,7 kg. 

Dzisiaj nawet jestem z siebie zadowolona. Otworzyłam Glovo, wrzuciłam w koszyk zamówienia jedzenie za 70 zł z KFC. Miałam już zaakceptować blik, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam. Poszłam zrobić obiad: placuszki z serka wiejskiego. Wieczorem zjadłam quinoę i do tego pomidorki. A, i rano była owsianka. Razem wyszło jakieś 1300 kcal. Z kalkulatora wyliczyłam, ze powinnam jeść 1400 kcal, żeby schudnąć. To nawet sporo. Wczoraj i dzisiaj zmieściłam się w tej granicy. Jest 22:18, mam nadzieję, że już nic dzisiaj nie zjem.
Zaczęłam zabawę z fotografowaniem tych ludzików. Nawet odprężające i trochę człowiek przenosi się do innego świata.
Kilka dni będę sama na chałupie i bardzo mi to odpowiada.
Mam ten aparat, ale zęby mnie w ogóle nie bolą, więc mam wątpliwości czy działa :P

Poza tym: miałam chwilowy okres latania wysoko, a wiadomo, że im wyżej tym boleśniejszy jest upadek. Zjadłam xanax i 2 dodatkowe pregabaliny. Pospałam trochę. Próbuję ciągle coś robić, żeby nie rozmyślać. Trochę pomaga. Ale mam już szczerze dosyć własnej głowy, własnych uczuć. Trzeba po prostu zamknąć pewne drzwi i myśleć co dalej w tym przedsionku wszystkich pozamykanych drzwi.

Trzymajcie się!



Komentarze