środa, 25 września 2024

Słodkie awokado

 Hej!

Oczywiście, że w poniedziałek nie udało się a we wtorek o 8:00 już byłam po pieguskach milky i chrupkach. Drugie opakowanie piegusków wyrzuciłam do kosza. Marna pociecha.

Postanowiłam... Skoro nie idzie mi niejedzenie to może zacznę jeść się najadać i być w deficycie i biegać. Czyli próbuję diety keto. Wczoraj zjadłam niskowęglowodanowy obiad. Wypiłam pół filiżanki śmietanki kremówki. A na wieczór sycąca kolacja- jajecznica na boczku ze śmietanką.

Dzisiaj też ma śniadanie i drugie śniadanie to samo co na zeszlą kolację plus dwa plastry sera żółtego plus połowa awokado. Przy okazji zobaczcie jakieam słodkie pudełko na awokado z homli:P


Podobno bieganie z dietą keto daje fajne efekty więc wracam do biegania. Jestem 5 dni przed okresem. Tani na wadze 59,1 kg. I tak nieźle bo już znowu było 60 kg :(





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ten jeden wywalczony dzień!

 Hej! Udało mi się przetrwać dzień na diecie! Około 1400 kcal, czyli tyle ile powinnam jeść, żeby tygodniowo schudnąć około 0,5 kg. Mi to wy...