Przejdź do głównej zawartości

cały dzień jedzenia

 Hej!

Oto cały dzień jedzenia:



Śniadanie: tutaj widać tylko 1/3 porcji. W rzeczywistości był pomidor, opakowanie kiełek słonecznika, pasta z połowy awokado, dwóch jajek, oleju lnianego i chlebek graham. Całość podzielona na takie 3 "śniadanka".


Obiad: pieczone ziemniaki, kawałek pieczonego łososia i talerzyk ogórków gruntowych.

 
Kolacja: serek wiejski z olejem lnianym i warzywami. Doprawiony solą, pieprzem, ząbkiem czosnku.


I tutaj chciałabym odpowiedzieć na komentarze pod poprzednim postem.

Dla przykładu pokazałam jak mniej więcej jem w ciągu dnia. Wydaje mi się, że są to sycące posiłki i takie bardziej białkowo-tłuszczowe. Ja się tym generalnie najadam a przynajmniej tak mi się zdaje. I objętościowo też chyba wychodzi nieźle. Potrafię tak zjeść i nie rzucać się na jedzenie pod warunkiem, że niczego nie ćwiczę.

Liczę kalorie przy ćwiczeniach. No właściwie przy bieganiu, ale tu tak dobrze nie wychodzi. Podczas biegu można spalić max 500 kalorii - mówię tu tylko o moim bieganiu. Ale jak wieczorem zjem trzy kanapki z dżemem i miodem i grubą warstwą masła to nie ma opcji, żeby nie przekroczyć kalorii.

Z tym zejściem do niższej wagi chodzi o to, że jak już bym do niej zeszła to nie zależałoby mi na deficycie już, więc spokojnie mogłabym jeść więcej i być na zerze kalorycznym a ćwiczeniami ujędrniać i wysmuklać ciało i to, co zostanie z tłuszczu zamieniać powoli w mięśnie - tyle ile to możliwe. Myślę, że schudnięcie 5 kg to by było z 1,5 miesiąca może do 2 miesięcy.

Podobno schudłam mimo, że waga ta sama, ale bardziej z brzucha, w talii. Nogi są masywne - uda i łydki. Tu nic nie zeszłam z obwodów. Wręcz mam wrażenie, że łydki mi jeszcze napuchły.

Biorąc powyższe postanowiłam przez tydzień od dzisiaj nie ćwiczyć nic i zobaczyć czy będę w stanie wytzymać w założonych kaloriach i nie mieć mini napadów. Jeśli waga zacznie spadać to rezygnuję z ćwiczeń na te 1,5-2 miesiące a jeśli nic z tego nie wyjdzie to postawię na ćwiczenia. A to racja, że efekty tych ćwiczeń widać w tym, że ciało zaczyna się "zbijać". Jak dotykam to skóra jest przyjemniejsza w dotyku. 

Trudno będzie zrezygnować nawet na tydzień z treningów. Chyba uzależniłam się już o tych endorfin, bo pierwszy dzień a już mnie nosi :P Będę praktykowała tylko długie spacery.

Jeśli macie pomysły na objętościowe posiłki to będę wdzięczna za podpowiedzi i inspiracje.

Trzymajcie się!



Zdjęcie dla zdjęcia z trasy dom-praca :D



Komentarze

  1. Zainspirowałaś mnie do posta jedzeniowego :D Mi pomogło rozbicie na 4 posiłki, jeśli chodzi o zwiększenie objętości to tutaj poszłabym w obiady z warzywami (dużo wejdzie na porcję, więc Cię "zapchają", a kalorycznie nie dobiją). Jeśli martwią Cię kanapki z dżemem i miodem, to może zamiast masła/margaryny spróbuj posmarować je twarogiem albo bieluchem - chleb nie będzie suchy, a kalorycznie i tłuszczowo będzie skromniej.
    Ja akurat jestem fanką wysokobiałkowego jedzenia, bo tak się czuję najlepiej, mam natomiast kolegę, który jest niesamowicie wytrenowany i w ogóle jest królem odżywiania się, i on z kolei powiedział, że śniadania lepiej jeść węglowo-tłuszczowe (jako przykład podał wtedy tortelini z czymś. Tortelini na śniadanie, uśmiałam się niesamowicie tego wieczoru :D). U mnie to się nie sprawdza za grosz, ale jest to jakieś podejście.
    Tak sobie teraz jeszcze myślę - skoro ćwiczysz, biegasz, to wyrabiasz masę mięśniową. A mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. Więc może dlatego Ty nie widzisz różnicy na wadze (bo sama waga się faktycznie nie zmienia), ale zmienia się skład Twojego ciała?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz