Przejdź do głównej zawartości

Najlepszy

Gdyby miały zniknąć wszystkie batoniki i moglibyście zostawić tylko jeden. który to by był? Mój ulubiony to Milkyway. Może to wspomnienie z dzieciństwa a może to pyszne, mleczne nadzienie w środku i idealnie słodkka masa czekoladowa. Mam szczęście, bo jest niskokaloryczny i postanowiłam pozwolić sobie na jeden/dwa dziennie, wliczając w bilans.


***


Zrobiłam na początku czerwca coś w rodzaju tabeli aktywności. 3.06 ważyłam 60 kg a dzisiaj, 21.07 ważę 57,4 kg. Schudłam 2,6 kg. Biorąc pod uwagę, że różnie było z dietą to fajny wynik. Tak jak pisała aanderand, powinnam doceniać to, co mam i na spokojnie zbijać wagę.

Wczoraj też udało się pobiegać. 50 min i 6 km. Lepszy wynik niż wczoraj:) Muszę na spokojnie budować kondycję. Bieganie pomaga mi na psychę, biegając nie myślę o głupotach.

A teraz siedzę nakremowana balsamem rozgrzewającym na cellulit owinięta folią spożywczą haha. Może trochę pomoże razem ze szczotkowaniem na sucho i bieganiem.




Komentarze

  1. Twixy słony karmel for life :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że Twixy są w wersji słonego karmelu :D Muszę spróbować:))

      Usuń

Prześlij komentarz